تولید زغال چینی مرغوب


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان matin و آدرس resdd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تولید زغال چینی مرغوب

مزیت زغال قالبی یا به اصطلاح زغال چینی در این می باشد که مواد اولیه جهت تولید این نوع زغال خاک اره یا ریز دانه های چوب می باشد که همه جا به وفور یافت می شود و با استفاده از دستگاه های موجود فشرده شده و چون داخل دستگاه خاک اره به صورت لایه ای روی هم پرس و تزیق میشود قدرت ماندگاری و ارزش سوختی ان چند برابر زغال معمولیمی شود و از نظر محیط زیستی سازگار با ان بوده ،به همین دلیل می توانیم ان را به یک محصول سود اور با تضمین بالا تبدیل کنیم. این کار به نوعی باعث جلوگیری از بریده شدن درختان جنگل جهت تولید زغال می شود.

دستگاه زغال چینی

9k= (259×194)

خط تولید دستگاه زغال چینی به دلیل اینکه یک صنعت جدید درکشورهای خاورمیانه محسوب می شود دارای بازار خرید و فروش خوبی بوده و جزو شغلهای پردرآمدی می باشد.زغال فشرده با دستگاه زغال چینی به علت فراوانی منابع خاک اره (مواد دور ریختنی) در ایران، از کارگاه های چوب بری و مبلمان چوبی و غیره با هزینه بسیار مناسب و ارزان خریداری شده سپس به کارخانه های تولید زغال چینی با دستگاه زغال چینی منتقل می گردد .
در فرآیندی خاک اره تبدیل به بریکت می شود ( یعنی خاک اره با دیگر مواد ترکیب شده و درقالب فشرده قرار می گیرد که به شکل مکعب مستطیل بوده یا به اشکال دیگر) سپس از مرحله تولید وارد کوره شده و درآنجا به ماده هموژن (عملیاتی که درآن خواص فیزیکی ماده به کربن خالص تبدیل می شود) مبدل می شود




:: برچسب‌ها: زغال چینی , زغال مرغوب , زغال خوب , زغال , زغال قرمز , زغال سفید , زغال فشرده , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : دو شنبه 30 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');