آهنگ های محسن ابراهیم زاده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان matin و آدرس resdd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

محسن ابراهیم زاده

متن آهنگ جدايي دو طرفه محسن ابراهيم زاده

امشب بي تو من گيج و خرابم
دور از توام و خواب ندارم
ميدونم توام بي من خرابي
ابري شدم و تاب ندارم
بگو از من چي شنيدي
به كي داري دلو ميدي
حقم نبوده كه هيچوفت
منو نفهميدي
توي اين جدايي
يه دفعه تقصير هر دو طرفه
من شب جاده و ماه
مقصدمون بي هدفه
بگو از من چي شنيدي
به كي داري دلو ميدي
حقم نبوده كه هيچوفت
منو نفهميدي
توي اين جدايي
يه دفعه تقصير هر دو طرفه
من شب جاده و ماه
مقصدمون بي هدفه
غصه و شب فكر و خيالت
منو پيرم كرد با اينكه نميخواستم
باشم به يادت زمين گيرم كرد
دل ديگه طاقت نداره
بايد تورو به دست بياره
بگو از من چي شنيدي
به كي داري دلو ميدي
حقم نبوده كه هيچوفت
منو نفهميدي
توي اين جدايي يه دفعه
تقصير هر دو طرفه
من شب جاده و ماه
مقصدمون بي هدفه





:: برچسب‌ها: محسن ابراهیم زاده , دانلود آهنگ جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : سه شنبه 17 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');